Nonii, lähdin käymään pohjanmaalla keskiviikkona ja olin yhden yön siellä. Tänään mulle tuli hoitoon Martta jonka kanssa sitten käytiin kokeilees mätsäriä ja osallistujia oli todella paljon mutta Martta sitten sijoittui 3. Olin aivan myyty siellä kehässä kun tuli ruusuke ja pokaali! tässä ne nyt sitten on:

1244144888_img-d41d8cd98f00b204e9800998e

Mä tiesin että se menestyy! Se on niiiiiin mahtava ja ihana koira josta kaikki tykkää! Tuomari sanoi että "on se niin iso ja komia Martta-tyttö!"Cool Nyt tuli sellanenkin näyttely innostus päälle että ei toista, jos Martan omistajat vaan antaa luvan niin käyn sen kans kyllä enemmänkin mätsäreissä! Martta siellä kehässä eka vähän peräänty tuomaria mutta sitten sain rohkastua sitä niin se otti tuomarin hyvin vastaan. Tässä on sitten Martta mökillä:

1244145366_img-d41d8cd98f00b204e9800998e

Okei, kuva ei oo mailman paras mutta otin heti pari kuvaa kun tultiin autosta ulos. Huomenna otan sitten enemmän kuvia ja laitan tänne niin että siinä tulis vähän meidän mökkiä esiin. Mutta nyt meen nukkumaan kun huomenna pitää mennä töihin klo. 07:00. Koirat on jo kaikki nukkumassa tuossa mun vieressä niin minäkin menen nyt. Huomenna kirjoittelen enemmän. Ai niin.. Huomenna tulee porukat tänne ja tuo samalla Mayan kun jätin sen kaverille kahesta syystä, autoon ei mahtunu ja en halunnu ottaa kahen nartun takia mitään riskiä koska Maya ärsyttää tahallaan muita koiria. Mutta huomenna se tulee kanssa tänneNauru